
REGULAMIN SPRZEDAŻY HURTOWEJ
- Całość kolekcji dostępna jest po założeniu konta i zalogowaniu się na naszej stronie http://www.sergioleone.pl/
- W celu otrzymania statusu Klienta hurtowego prosimy o przesłanie kompletu dokumentów firmy:
· NIP · Regon · Wpis do Ew. działalności gospodarczej
Powyższe dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: info@skipo.pl Ew. faksem na nr Tel. (22) 753 03 37 STATUS KLIENTA HURTOWEGO zostanie przyznany w ciągu 48 h
KONTAKT
- W przypadku pytań dot. Zakupów hurtowych prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr Tel. (22) 753 03 31 lub pod adresem e-mail: info@skipo.pl
ZAMÓWIENIA
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwość.
- Kupujący zobowiązany jest do podania nr Tel stacjonarnego lub komórkowego
- Minimalne zamówienie to jeden karton danego modelu i koloru obuwia tj. z reguły 12 par o rozmiarach 36 – 41. Nie ma możliwości zamówienia różnych kolorów/modeli obuwia w zakresie pojedynczego kartonu.
- Obuwie dostępne w naszym magazynie wysyłamy na drugi dzień po otrzymaniu wpłaty
- Dostępność towaru oraz termin realizacji zamówienia zostanie potwierdzone po złożeniu wstępnego zamówienia przez Klienta
- Po zatwierdzeniu przez Państwa warunków transakcji wysyłamy mailem fakturę proformę na podstawie, której należy dokonać wpłaty za zamówiony towar.Zamówienia z krajów U.E. są realizowane po indywidualnym uzgodnieniu dot. kosztów transportu i płatności
CENY
- Ceny towarów znajdujące się w sklepie sprzedaży hurtowej internetowej http://www.sergioleone.pl/ są cenami brutto (zawierają podatku VAT-23%) podawanymi w zł. polskich
- Każda transakcja sprzedaży dokumentowana jest fakturą VAT
- W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
DOSTAWY
- Zamówiony towar jest dostarczany do klienta:
· Firmą kurierską · Odbierany we własnym zakresie · Dowożony przez nas osobiście – przy dużych zamówieniach
- Sposób odbioru towarów przez Kupującego wymaga każdorazowego uzgodnienia ze sprzedawcą
- Zakupiony towar dostarczamy pod adres wskazany na formularzu zamówień
ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
- W przypadku ewentualnych reklamacji, zwrotów lub wymian towaru należy kontaktować się z naszą obsługą klienta po nr Tel (22) 753 03 31
- Nie przyjmujemy żadnych nie uzgodnionych paczek z towarem
- Reklamacje dot. Uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności pracownika firmy kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie dostarczony protokół reklamacyjny.
- Reklamacje dot. Różnic w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnic fotografii i jej obrazu wyświetlonego w komputerze Klienta ( w tym wszelkie różnice w barwach towarów) nie stanowią podstawy do zwrotu ani reklamacji.
- Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane tzn. przesyłka kurierska nie została zlecona to istnieje możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia.

|